Julkort i gröna toner - Pion Design

Så visar jag äntligen något scrppat här... det pysslas, men sparsamt och långsamt. 
Idag visar jag ett julkort i underbara gröna toner, från Waiting for Santa II 6x6. Det är en fröjd att skapa julkort med dessa papper! Det är nästan så att julmusiken åker på...

Jag har på detta kort använt mig av papprerna Christmas Tree och en bild från Fairytale of Winter - From Grandma's Attic. Papprerna är så vackra, så  kortet fick bli ganska sparsamt dekorerat.


Insidan är dekorerad med samma papper Christmas Tree, ett par tags och lite bling.


Önskar Er en trevlig dag ! 

//Eivor

 


Kommentarer
Postat av: Ali

Fint kort! Måste kännas lite underligt att göra julkort mitt i sommaren... :-)

2012-07-24 @ 23:43:36
URL: http://alila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0