Välkommen till Världen! - Pion Design

Att skapa ett kort till en nyfödd liten baby är underbart! Att då skapa ett rosa kort med papper från Pion Design är förstås alldeles perfekt! Här visar jag idag ett kort i just rosa och med en bädd av blommor. 
Kortet går som sagt i rosa toner och har fått lite knappar och ganska många blommor som dekoration. Jag har använt mig av papper från kollektionen For Mother 6x6 och  Bouquet of flowers , Cakes. Tagsen kommer från For Mother och är  Cut of sheet, Tags. Bilden på den lilla söta babyn kommer från From Grandmas Attic - Baby.

 

Med detta kort är jag med i Scrapfabrikens månadstävling i Juli. Jag håller förstås tummarna *ler*.

Jag önskar Er alla en trevlig dag!

Kram från mig,

Eivor/Ejja

 
 

Kommentarer
Postat av: Ali

Superfint!

2012-08-05 @ 00:49:25
URL: http://alila.blogg.se
Postat av: Johanna

Så gulligt!!!!
Kram

2012-09-01 @ 05:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0