Fotbollsskola

Oj, vad vår älskade Kevin har blivit stor! Förra veckan var det dags för fotbollsskola!! I fyra dagar, mån-tors, lämnade jag honom kl 9:30 och hämtade honom 15:00 . Varje dag var han lika glad och nöjd. Han förklarade det såhär efter första dagen..." - Mamma, du behöver inte vara orolig. Jag tycker det är roligt att spela fotboll."







Det annordnas alltid (varje år) en parad dit alla klubbarna/fobollsskolor i Luleå kommun är inbjudna. Det var spännande för Kevin och hans kompisar och de var väldigt glada, nöjda och stolta när de kom in på Skogsvallen.

Kevin med kompisar och ledare.

Dagarna på fotbollsskolan var jättebra dagar! Jag såg på Kevin hur glad han var att få åka dit. Att göra något nytt, få springa och leka av sig lite var bra för honom. Det leendet som han hade på fotbollsplanen kommer jag inte glömma i första taget, jag såg verkligen vilken glädje och hur lycklig han var att få vara där.
Jag blev varm i hjärtat och självklart blev även jag glad och lycklig, när jag ser honom må så bra.

***
Nu är det dags att nanna kudden och tacka för idag *ler*
Men jag vill förstås passa på att också önska Er alla en trevlig och härlig midsommar! 
Vi åker till stugan och dansar med nära och kära. 
 
Kram från mig,
Eivor/Ejja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0