LO: Balansgång - Pion Design

Underbart är det när barn provar och övar och lär sig nya saker! På layouten jag idag vill visa är det Kevin som tränar på att lära sig att gå balansgång. Inte alltid så lätt , trots att det är tre plankor var det lite trickigt och ganska spännande. Jag har inspirerats/tolkat skissen hos Veckansnyaskiss, och skissen för w.24.
.

De papper jag använt kommer från Pion Design och Granma's school book, papprerna här är i underbart ljust blåa toner.





Det är förstås alltid lika roligt att skapa med papper från PionDesign, så nu när min ork och tid känns och ser bättre ut kommer jag att dyka ner i dessa papper inom kort igen *ler*.

Önskar Er alla en underbar vecka!

Kram från mig,
Eivor/Ejja


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Vilken underbart ljuvlig layout! Gillar hur du har brutit av med det röda bandet.

Tack för att du tolkat min skiss.

2012-06-19 @ 07:59:13
URL: http://www.alab-snorochglamour.blogspot.com
Postat av: Marja Seidemo

Underbar Lo med fina lager-på-lager. Jag gillar också det klatschiga röda snöret. Tack för ditt bidrag till VS:-)

2012-06-19 @ 08:05:01
URL: http://missdeerest.blogspot.com
Postat av: Erica

Helt fantastiskt fin LO!! Gillar verkligen upplägget och det var en läcker detalj med snöret. Ljuvliga papper, det vet jag så väl.. ;-)

2012-06-20 @ 20:44:24
URL: http://www.lillapysselvran.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0