LO: På äventyr - Pion Design

Så kan jag äntligen visa mitt första alster skapat av papper från Pion Designs nya kollektion Grandma's school book !!
Papprerna är i vackra mjuka färger och tonar och matchar självklart perfekt ! Lycka!!

Jag har skapat en layout efter Veckansnyaskiss w.23. Jag ville scrappa just de två fotona jag har med här, så jag vred lite på skissen och tolkade den ganska fritt. Jag visst också vilka papper jag ville använda till fotona, så just valet av papprerna gick ganska fort.
Här är min tolkning och som sagt första layout med de nya vackra papprerna.
De papper jag använt mig av är framförallt Forest. Jag har den som bas och sedan har jag klippt ut träden från det pappret också och fäst dem på 3D-kuddar. Vågrätt har jag lagt papprerna Leavers, Forest och en remsa med blad från Borders.



Jag tackar för titten och önskar Er alla en fortsatt trevlig vecka!

Kram från mig,
Eivor/Ejja


Kommentarer
Postat av: Marja Seidemo

<vilken fin välarbetad Lo, jättesnygg journaling! Tack för ditt bidrag till VS:-)

2012-06-12 @ 07:47:09
URL: http://missdeerest.blogspot.com
Postat av: Charlotte

Ohhh - så nydelig denne blev. Flot at træerne er både i baggrunden som base, men også at du har klippet træer ud og sat på 3D puder. Så nydeligt.

Tak for dit bidrag til VS.

Postat av: helen

helt underbar

2012-06-21 @ 09:48:19
URL: http://scrappfabriken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0