Kort: Jag bjuder på fika - Pion Design


De är så söta papprerna med olika fika-dukningar från kollektionen Till Mor! från Pion Design! Jag kunde inte låta bli att göra ett litet kort till en vän som jag vill bjuda på fika.


De papper jag använt är Dukade fikabord 6x6. Jag har gjort remsor av Bårder, Blombukett 6x6 och Dukade fikabord 6x6. Två tags från Tagsark får också dekorera framsidan av kortet.


På baksidan av kortet har jag använt Morsdagsros 6x6, hjärtat är utklippt och satt på 3-d kuddar. Jag har också klippt ut rosor från Bårder och fäst på hjärtat.
Bokstäverna är från Klippark och remsorna de är fästa på är från Bårder och Blombukett.
I lilla flaskan har jag stoppat in en textremsa från Bårder.





Önskar Er alla en trevlig helg!

Kram från mig,
Eivor/Ejja


Kommentarer
Postat av: Johanna

Så detaljerat och sååå fint, allt som du gör!



Kramar Johanna

2012-03-30 @ 22:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0