Hejdå vårt vinterland

Vi säger -Hejdå vårt Vinterland, för en vecka!!! Snön vräker ner och det har varit en kall och blåslig dag. Det har nu kommit säkert 10 cm snö och backen är vit igen!!! Hallååå?!

********
Vi har dock gjort något väldigt roligt, nämligen varit inne och packat våra väskor. Imorgon är tiden inne och vi flyger till Rhodos!! UNDERBART!!
Vi åker med en vännina till mig och hennes familj, sååå roligt det ska blir.
Här ska vi vara i några dagar...


Min nyinköpta SMASH är packad och det ska blir spännande att se om jag fullföljer mina tankar om att fylla dem med härliga semester-och-reseminnen*ler*


Önskar Er alla en trevlig vecka och vi hörs och syns om ett par dagar.

Kram från mig,
Eivor/Ejja


Kommentarer
Postat av: Ali

Ha en härlig semester nu allihopa och se till att SMASH:en är välanvänd när ni kommer hem. :-D

Kram och trevlig resa!

2012-05-05 @ 23:54:28
URL: http://alila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0