Kort: Tacksam

Idag vill jag visa ett kort som jag skapat efter kortskissen som DT Marianne ritat till PionDesigns vårtävling som var under maj månad.
Jag har dekorerat kortet sparsamt, ville visa de underbart vackra papprerna från kollektionen Sagan om våren. Kortet går i ljusblått och brunt, vilket jag tycker passar så bra ihop. Det material jag använt är Vårdikt 6x6Från Mormors Vind - Vårhälsning och textremsa är från Till Mor - Båder.



Imorgon har hela familjen ledigt från jobb och förskola, vi har tagit lite semester. Jag och Peter åker till Stockholm (fre-sön) och barnen åker till farfar och Gunilla på Sandön. Peter ska springa Stockholm Marathon och jag ska hejja och kanske shoppa lite...
Pojkarna ska få blir bortskämda, ompysslade och bastubadade på farfars stuga.
Tror det kommer att bli en bra helg för oss alla.

Önskar Er alla en trevlig helg!

Kram från mig,
Eivor


Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

Hej sötnos!

Vilken underbart fint kort du gjort! Älskar färgerna, det fina upplägget och det charmiga motivet :)



Härligt med lite ledighet och avkoppling! (nja..kanske inte för Peter! haha) ;)



Många kramar och trevlig helg!!!!

2012-06-01 @ 10:33:12
URL: http://paradises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0