Juletid...

Ikväll är det julgardiner jag pysslar med, det är köket och barnens rum som får nya gardiner. Jag är så nöjd att jag har en relativt ny symaskin (2 år)! Den låter inte som ett tröskverk, som den förra (40år) och den syr fina stygn. Den är perfekt för mig...
Julmusiken med min favvo kille MagnusCarlsson, rött tyg mellan mina fingrar och te som ryker vid min sida.
Jag älskar julen, med allt vad det innebär. Färger, dofter, ljus, god mat, stress, glögg, nyfikna och förväntansfulla barn (inklusive mig *ler*) och tid med vänner och familj... jo, det är fint och mysigt.
 
Det blir också ikväll tankar på just familjen och ja, en person saknas i år också. Min älskade pappa!! Han var som jag blir, ett barn på julafton. Han älskade att vara tomte och jag saknar honom så mycket... när blir det lättare??!
 
En fin 1a advent önskar jag Er alla!
 
Kram från mig,
Eivor/Ejja

Kommentarer
Postat av: Marianne

Alla borde få ha kvar sina pappor för evigt. Kram på dig Eivor

2012-12-02 @ 18:57:05
Postat av: Pilla

I minnet och hjärtat finns han alltid med dig/er <3

2013-01-17 @ 08:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0