1a promenaden - Pion Design

Vackra minnen gör sig väldigt bra tillsammans med vackra papper! Jag har skapat en layout i bruna och lite blå toner och de papper jag använt kommer från Silent Night från Pion Design. Fantastiska mönster som går perfekt att använda tillsammans och färgerna tonar så mjukt och fint med varandra. Det är verkligen en fröjd att scrappa med dessa papper.
Layouten är om när vi, hela nya familjen, går på en liten längre promenad. Philip låg i vagnen, bara 5 dagar gammal, och stolta storebror Kevin ville köra vagnen med lillebror hela tiden. Underbart! Denna sida är till Philips "första året" - album (8x6) . Jag är riktigt nöjd med denna sida och det var också såååå roligt att scrappa om detta och minnas tillbaka hur stolta och glad vi alla var där vi gick.
 
Jag har använt mig av papprerna Snowflakes (båda sidorna), Winter, Borders och Tags. Lite blommor och bling får också pryda min sida.
De är så fina mönster och detaljer på papprerna, så de tål att tittas på *ler'.
 
Jag önskar Er alla en trevlig helg!
Delar av vår helg kommer att förgyllas av vänner söder ifrån, vänner som jag så gärna skulle vilja ha närmare.
 
Kram från mig,
Eivor/Ejja

Kommentarer
Postat av: Helene

Men såååå fin!!! Älskar de nedtonade färgerna!

2012-10-01 @ 13:15:31
URL: http://webmosterhelene.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0