LO: Lek i sandlådan

I januari var jag ju på Klubben Pysslarnas månadsträff och här är den andra layouten som jag gjorde då. Det var till en skissutmaning, men långsam scrappare som jag är hann jag inte lämna in i tid... att jag läst instruktionerna dåligt och jag fick "börja" om kan ha med tidsbristen att göra erkänner jag *ler*
Det blev en sida i gröna toner och med lager-på-lager. Fotot är på våra älskade pojkar när vi var hos mormor och lekte i sandlådan tillsammans *älskar*.
 
 
 
 
 Idag har Kevin åkt till mormor för att sova över och vi andra försöker roa oss med lite fika på stan och TV-spel. Ikväll har vi lyxen att vara bortbjudna till kära vänner på middag och mello-kväll=me like.
 
Kram från mig,
Eivor/Ejja
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0