LO: "Nu ska du bli en riddare"

Inspirationen tryter, jag är vilsen i hur jag vill skapa, söker efter "min stil"...och svaret blir återigen samma, jag har nog ingen speciell stil och det är bara att jag köper läget *ler*. Jag skapar som andan faller på, och jag är riktigt nöjd med det svaret just nu. Måste man ha någon stil egentligen?
 
Här har jag skapat en layout som jag är riktigt nöjd med. En sida där mina barn finns med (som oftast), en sida som jag funderade mycket på hur jag önskade ha, en sida som jag provade mig fram på och tog idéer från olika  alster och så här blev min layout:
 
När storebror tycker det är dags att bli riddare är det bara att säga -jaha. Philip var så intresserad av Kevins svärd, tittade och vevade och till sist tyckte Kevin att tiden var inne att kora en liten riddare.
 
Spets, utstansade kanter och lite rivna kanter. Lager-på-lager och lite stämplat längs under.
 
 
Trevlig dag!
 
Kramelikram från mig,
Eivor/Ejja

Kommentarer
Postat av: Pilla

Men oooh så gulligt uppslag "nu ska du bli riddare"
Älskar de små <3

2013-03-07 @ 10:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0