Kort: Grattis

Scrap-Perra hade en sportlovstävling/crop i februari och jag lyckades skapa 3 alster! Jippi!! Tävlingarna var väldigt inspirerande och jag funderade lite på hur jag skulle tricka ihop mina alster, men oj så roligt och nöjd jag är med det jag skapat.
 
Först ut blir det mitt kort till Recept utmaningen. Detta var något som jag verkligen gillade! Jättekul!
Lite blommor, band, charm, knappar, pälor, färg och 2 mönstrade papper var i receptet...
Cirklarna är skapade av akrylfärg och toalettrulle och fingerborg *ler*. Som man brukar säga : "- man tager vad man haver"
 
Jag har lagt till titeln, då jag vid skapandet inte riktigt visste vem som skulle få kortet.
När så födelsedagsbarnet var bestämt, dekorerade jag insidan också...
 
Jag önskar Er en härlig fredag och trevlig helg!
 
Kramelikram från mig,
Eivor/Ejja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0