Lite gladare...

Ibland vill inte kroppen det jag vill!! Jag har sedan i höstas haft ett träningskort på ett gym i stan, som jag sparsamt använt. Full av energi och glad i sinnet hade jag som mål att komma igång med efterlängtad träning. Tyvärr så blev det inte riktigt som jag tänkt mig. Kroppen och huvudet ville inte det jag ville... huvudvärken var ett faktum efter träningarna och när jag blev liggande(tillviss del på jobbet) i 2,5 dag var det inte hållbart. Jag började besöka en kiropraktiker som sa nej till träning i flera veckor, sedan ok att prova träna och då kom huvudvärken tillbaka. Jag tänker om, och skippar pass, provar ren styrketräning istället... huvudvärk igen. Igår var jag ledsen i sinnet, för det var då jag hade huvudvärk igen efter ett, det första passet styrka och jag erkänner att hoppet börjar försvinna. Jag ska ge styrekträningen några gånger i alla fall, måste verkligen ge det en chans. Kommer värken tillbaka så säger jag upp mitt träningskort och gråter en skvätt och hittar något annat att göra. Promenera kanske, jag är glad åt det lilla *ler*.
 
För att blir lite gladare i humöret har jag tänkt att ta mig lite scrapptid denna helg. Det är nämligen Påsk cybercrop hos Scraplagret som jag tänkte ta mig an. Flytta fokus till något annat än huvudvärken...
 
Önskar Er alla en trevlig påsk helg!
 
Hej från mig,
Eivor/Ejja
 
 

Kommentarer
Postat av: Pilla

Fy farao för huvudvärk som sätter krokben. Du kommer hitta ett sätt att övervinna den, krävs en del jobb och säkert alldeles för många nitar men det kommer gå *kramar*

2013-04-20 @ 18:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0