Mer tid...

Jag funderar mycket på hur alla hinner med allt? Känns som om jag inte hinner något! Jag önskar att jag hade mer ork och tid. Jag vill så mycket, men efter att ha jobbat hela dagen och när kvällen kommer och barnen har somnat blir det bara att sitta i soffan och titta på TV. 
Det jag verkligen skulle vilja göra är ju förstås att scrappa. Hur hinner alla med att t.ex. scrappa så mycket?? Jag hinner ju inget!!
Jag vill gärna ha fixat med saker innan jag sätter mig och pysslar, typ plocka bort i hemmet och så, så när jag kan sätta mig är jag ofta trött och då finns inte inspirationen eller lusten riktigt där.
Jag blir lite avens på alla andra.
 
Kram från mig,
Eivor/Ejja
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Susanna

Jag känner precis likadant! fast med mina nya pennor tycker jag de är mysigt att krypa upp i soffan och måla:)

2013-05-22 @ 13:16:13
URL: http://tegnevallgoldkuhl.com
Postat av: Pilla

Du har två små kids och med allt vad det innebär = både tids och energi krävande. Åk iväg på scrap-helger och känn lusten komma tillbaka!

Sen är jag övertygad om att tiden faktskt snurrar i snabbare takt, inte bara känslan utan att det faktiskt är så ;-)

<3

2013-07-04 @ 20:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0