Kort: Namngivningskort

I onsdags bloggade jag hos Moa Pyssel och jag visade ett kort i grönt. Kortet gjorde mig glad och det gröna gjorde att jag faktiskt började tänka på våren och famförallt sommaren som förhoppningsvis snart är här... 
Kortet var till min underbara systerson Jesper, som hade namngivingskalas på Långfredagen.
Jag har använt dies av lite olika slag och även embossat dem. Har verkligen fastnat för att embossa! Tack Lotta som visade dina fina plattor som hör till Sizzix du har i butiken, har gjort embossingen mycket roligare.
Blommor är ju vanligt på mina alster, så detta kort är inget undantag.
 
Av det material jag använt kommer det mesta från Moa Pyssel, det är ett par blommor som kommer från eget förråd.
Kan varmt rekomendera en titt in hos Moa Pyssel. Finns så mycket fint och nytt! Butiken fylls på hela tiden med nya och gamla favoriter. Dies, stämplar, band, spets, bling och project life...bara att välja.
 
Idag är det fredag och det är superfint väder ute så helgen kan inte börja bättre! Sol ute, sol inne, sol i sinne !! 
Önskar er alla en fin helg! 
 
Kram från mig,
Eivor/Ejja
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0