PL uppslag - Moa Pyssel

Idag blir det lite PL som jag visar hos Moa Pyssel. Jag skapar ju inte veckovis utan provar att skapa i händelser, som t.ex barnens kalas och våra resor. Jag är ju ganska grön när det gäller PL och provar mig fram, så vi ser vart allt slutar om några år. Jag tycker det är bra att få så många foton snabbt samlade och vi kan se och bläddra bland fotona, skratta och minnas tillsammans. Att kika på datorn eller TV är inte samma sak, foton ska vara i album och då är PL verkligen toppen.

Jag har visat några sidor från Kevins 2 års kalas tidigare och det blir samma kalas som visas idag också. Jag gillar att det är mycket färg på fotona och de dekorationer jag använt mig av från D.I.Y är laddade med färg så det passar bra tillsammans.
Tycker om stickers orden love och fun som kommer från D.I.Y Stickers - Words. Det finns fler ord och färger. Klistermärken med ord och texer är så enkelt att fästa lite här och där och blir fina detaljer.
Journalingrutor eller bakgrund/ram runt foton? Användbara är card foundations i alla fall...här blev det journaling. Jag gillar verkligen de overlays som finns med en tryckt vit text, superfina!!! Plastduttar /dots kan jag nog inte få för många av, de finns lite överrallt på mina sidor.
Det material jag använt kommer från Moa Pyssel så kika in här så ser ni de olika produkterna längst ner.
Det är Simple Stories Sn@p och D.I.Y. som använts.
 
Önskar er en trevlig dag!
Kram från mig,
Eivor/Ejja
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0