Amsterdam

Jag och mannen har varit till Amsterdam för ett par helger sedan. Det var en födelsdagspresent från honom och vi åkte torsdag 20e och kom hem söndag. Det är verkligen en lyx att kunna dra iväg och få vara tillsammas, bara han och jag, ett par dagar. Jag saknar ju i och försig pojkarna efter 3 timmar, men det är nyttig för mig också...eller?!
 
Vi gick och gick och gick och gick!! Hade regnskurar på förmiddagarna och uppehåll med lite sol på eftermiddagarna. Det har varit otroligt lätt att ta sig fram, speciellt när Peter alltid läser kartan och har bra lokalsinne jämnfört med mig. I och med att stadens kärna inte är så stor hann vi beta av det mesta vi önskade kika på.
Vi har ätit gott, shoppat, sett mycket och sovit tidigt och vaknat sent (om 7:30 är sent...).
 
Amsterdam in pictures...
*tulpaner, tulpaner, tulpaner... så vackra*
 
*blomster i underbara färger, klassisk äppelkaka med MASSOR av grädde och vackra byggnader*
 
Önskar er alla en härlig dag!
 
Kram från mig,
Eivor/Ejja
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0