En härlig nyhet!

Idag kan jag berätta något galet roligt som hänt!!
Jag har fått äran att ingå i Moa Pyssels design team!
Jag blev sååå glad när Lotta frågade om jag ville bli en av dem, vilken underbar fråga!! Självklart sa jag JA och det känns nu väldigt spännande!
 
(klicka på bilden...)
 
Moa Pyssel har kvalitetsprodukter och har en mycket bra service. Jag tycker verkligen att ni ska kika in och se allt fint som finns, från stämplar, dies, massa dekorationer till mixed media och mycket annat.
Moa Pyssel har alltid fri frakt också! 
 
Önskar er alla en trevlig dag!
 
Hej från mig,
Eivor/Ejja
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Blommig

Men va kul!! Du är ju bäst så det är inte så konstigt att dom vill ha dig med i sitt gäng!! Ska genast springa in på Moas och kolla:) KRAM

2014-03-26 @ 13:09:22
Postat av: Blommig

Men va kul!! Du är ju bäst så det är inte så konstigt att dom vill ha dig med i sitt gäng!! Ska genast springa in på Moas och kolla:) KRAM

2014-03-26 @ 13:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0