LO: Bada tillsammans - MoaPyssel

Jag hade förra veckans torsdag äran att gästa en dag hos Moa Pyssel. En mycket fin butik, med underbara produkter. Bl.a dies och stämplar från massa märken, project life, mixed media  och mycket, mycket mer. En titt hos dem kan jag rekommendera, med risk för att det kan blir lite dyrt för er *ler*.
 
Jag fick fina saker av Lotta och jag skapade en LO och ett kort. Jag vill idag visa min layout. Det är en sida om hur mina 3 älsklingsgrabbar tryckte in sig i vår lilla dusch-hörna i vår gamla lägenhet. Det skrattades, sjöngs och lektes med vatten. Jag älskar bilden.
Lager-på-lager med papper från underbara Echo Park - Everyday Electic.
 
Spets, seam binding, tag i canvas, ordstickers och wood veneers är några detaljer jag har använt här och de finns hos Moa Pyssel.
 
Canvas tag ger en härlig känsla och jag tycker om dem väldigt mycket.
 
Önskar er en trevlig kväll!
 
Kram från mig,
Eivor/Ejja
 
 
 
Trackback
RSS 2.0