Grattiskort för Moa Pyssel

Hos Moa Pyssel bloggar jag idag ett kort i mörkgrått, ljusgrönt och vitt. Det blev ett kort med ganska många lager, men jag gillar det så jag är nöjd. Jag har dekorerat kortet med ett par vackra dies, blommor och spets. Eftersom basen är väldigt mörk har jag använt mig av ljusbeigea och vita dekorationer. Det lyser upp och ger kontrast på kortet.
Blommor och åter blommor. Jag tycker så mycket om de vackra blommorna i spets och de ganska stora rosorna.
 
Materialet jag använt till kortet kommer från Moa Pyssel. Här finns mer detaljerad lista.
 
Kortet har jag skapat till min kollega som skulle ge det till sin syster som fyller jämt. Jag blev jätteglad när hon ville att jag skulle göra ett kort, vilken ära. Självklart lite pirrigt då det är länge sedan jag hade en kortbeställning, men kortet är levererat och min kollega blev väldigt nöjd och det känns jättebra. Hoppas bara jubelaren också blev glad.
 
Idag är det dag-före-röd-dag och jag tänkte sluta tidigare från jobbet, hämta boysen, umgås med systeryster med barn. Mannen kommer hem i em och det känns jätte kul, har saknat honom dessa veckor han varit i Stockholm. Sedan under kvällen kommer vi att stå och hejja på just mannen när han springer Blodomloppet med arbetskamrater och sedan natta grabbarna.
 
Önskar er en jättefin dag och bra start på en fin helg!
 
...och glöm nu inte att kika in hos Moa Pyssel, för det har kommit in mycket nytt :)
 
Kram från mig,
Eivor/Ejja
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0