Treat pocket card

Jag blev lite idéfattig för ett par dagar sedan och började då kika runt på olika sidor på nätet för inspiration. Jag hittade mycket och fastnade för ett kort med en ficka och nedstoppad tag, ett så kallat "Treat Pocket card". Jag fylldes med inspiration och kände glädje när jag pysslande. Så underbar hobby detta är!
 
Nu till kortet ....
Jag har skapat ett kort i lila och färglade en söt Magnolia stämpel med Copics Sketch i lila toner. Hur det kunde bli lila vet jag inte riktigt, det bara blev så. Jag kan tycka att det kan vara en svår färg att scrappa med, men jag är riktigt nöjd.
 
Jag har dekorerat kortet med en vacker blomma från Prima, fina utstansade dies och vackra blad i trä. Ni som sett mina tidigare inlägg, vet att jag gillar trädekorationer! De är så fina och blir så fin känsla på alstrerna.
 
Stämpel motivet har jag fäst på 3D-kuddar och bakom det har jag fäst vacker vit tyll.
 
På tagen har jag stämplat en fin vimpel och även en grattis hälsning med clearstamps. Det blev en bra tag att skriva en hälsning på, stor och det gillar jag. Vid övre kanten på tagen har jag gjort ett vackert mönster från en kant-dies.
Allt material jag använt kommer från Moa Pyssel. En liten lista på vad finns här, längst ner i det inlägget.
 
Önskar er alla en fin dag!
 
Kram från mig,
Eivor/Ejja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0