Bokmärke - Moa Pyssel

Idag är det ett bokmärke som jag visar er. Vår älsta son har precis börjat klass 2 och tycker om böcker och att läsa. Tänkte dock locka honom att kanske läsa lite mer och därför gjorde jag just ett bokmärke till honom. Han fick det i söndags och hans kommentar var så söt och gick rakt in i mitt hjärta ... "Men mamma, det är så fint så jag kan inte ta emot det!". Nu är märke i alla fall i en av hans favoritböcker.
Mitt bokmärke är lite "killigt", i blått och svart. Jag har färglagt den coola kill-stämpeln från Saturated Canary med copic sketch.
I och med att det är just ett bokmärke så måste det ju bara platt, så dekorationerna får vänta till nån annan gång. De produkter jag använt mig av är från Sn@p, papper och ett par dots.
 
Ett band för att verkligen få kolla på var i boken han är, fick bli ett vackert blått seam binding band.
 
Materialet jag använt kommer från Moa Pyssel och en liten lista på vad kan ni ser här.
 
Önskar er en fin dag!
Kram från mig,
Eivor/Ejja
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0