Kort: Big hugs - Moa Pyssel

Ibland har man nära och kära som behöver känna att man tänkter lite extra på dem. Kanske när det är lite kämpigt, lite stressigt och mycket i vanliga vardagen, eller kanske bara för att man vill skicka något fint till dem. Det kort jag visar idag är just ett sådant kort. Det är en vännina som ska få mitt kort och då passar det ju perfekt att göra det lite rosa och tjejigt.

Papprerna i härligt djup rosa färg är från Glitz Paperpads 6x6. Formen på papprerna har jag stansat ut med min favorit dies från Lifestyles craft. Min älskade fjäder från Tattered Lace får också vara med på detta kort.
Jag tycker om hur den relativt stora blomman tar plats och ger en fin färg till kortet. Något jag har svårt att låta bli att dekorera mina alster med är ju små rosor. Detta kort är inget undantag, ett par cremefärgade limmades fast.
Den stämpel som jag använt och som blev hälsningen på kortets framsida, kommer från Stempelglede. De är verkligen så fantastiskt vackra! Citaten är väldigt användbara och kan användas både på kort, layouts och till project life. Den söta rosetten kommer från Magnolia.
Jag har använt mig av en söt bild från ett av alla fina klippark som finns i shopen. Det är verkligen perfekt att använda dessa bilder som ett alternativ till stämplade motiv som färgläggs.
Det material jag använt kommer från Moa Pyssel och här kan ni se en mer detaljerad lista.
 
Önskar er en fin onsdag!
Kram från mig,
Eivor/Ejja
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Vilket fint kort.

2014-09-10 @ 11:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0