LO: Sötaste Nissen - Moa Pyssel

Så har vi onsdag igen! Vet inte om det bara är jag, men jag tycker veckorna går galet fort!
Onsdag betyder bloggdag hos Moa Pyssel och idag vill jag visa en layout där jag gått lös med härligt julröda färger! Jag fick ett par vackra papper från Magnolia i mitt senaste dt-paket och jag visste direkt att det var en layout jag ville göra.

Jag har dekorerat min sida med otroligt vackra rosor från Prima. Jag älskar ju levande rosor i rött, så gissa om jag föll pladask för dessa?! Att de har lite glitter på sig gör dem bara ännu mer vackra.
Ett par dies ville jag självklart använda. Det blev en vacker bård utstansad i rött cardstock, som passade perfekt att fästa på spetsen. En tag från Magnolia som jag skrev min jounaling på, fäste lite seam binding vid och stoppade lite bakom de andra papprerna blev det också.
En vacker och kraftig spets använde jag "istället för" papper, gillar hur olika material passar tillsammans. En snöflinga stansade jag också ut och dekorerade min jullayout med.
 Materialet jag använt kommer från Moa Pyssel och här , i mitt blogginlägg längst ner, kan ni kika på var i shoppen ni hittar produkterna.
 
Önskar er en trevlig onsdag!
Kram från mig,
Eivor/Ejja
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0