Grattis till bebisen! - Moa Pyssel

Hej,
 
Mitt inlägg hos Moa Pyssel denna vecka går i blått. Det är ett kort till ett par kompisar till oss som fått en liten kille.
 Med det här bidraget provar jag också lyckan i Pysseldags tävling i januari.
Jag har dekorerat kortet med stora höga blommor och som en ram runt bilden har jag fäst en blom-cirkel-ram-die. Tycker om att jag fick höjden på blommorna att bli ett stöd för ramen.
 
Hälsningen har jag stämplat med de fina stämplarna från You Do. Jag har använt dem tidigare och det är så kul för jag tycker mer och mer om dem.
 
 
Lite annat material i form av en tjock bomullspets tyckte jag passade bra, mjuk och fin.
 
Nästan allt material kommer från Moa Pyssel och nedan har ni ett par länkar till butiken.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0