Grattiskort - Moa Pyssel

Så har vi fredag och det känns härligt, en lugn helg väntar. Lillkillen är krasslig, men hoppas han kurrerar sig snart och att vi andra klarar oss från förkylning.
I mitt senaste inlägg hos Moa Pyssel visar jag ett Grattiskort med lite ljusa färger tillsammans med härligt turkost. Kortet är ett staflikort, men jag missade att fota just det så ni får föreställa er det i tanken istället.
 
Underbara blommor, rosor i vackert turkost gör kortet så fint. Nyheterna spiral stamens passar bra att fästa lite bakom. Kortet fick också lite seam binding, som jag knyt i en ros och sist fäste jag en vit vacker fjäril på kortet.
 
Min favoritdies från Lifestyle har jag använt när jag stansat ut de papperna och även den vackra bilden från ett klippark från Pion Design. Jag bara älskar den, nr 10!
 
Materialet jag har använt kommer från Moa Pyssel, välkomna in!
 
Önskar er en härlig fredag!
Kram från mig,
Eivor/Ejja
 
 

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Superfint.

2015-01-16 @ 13:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0